All 30 movie Reviews


FF7 Viva la revolution FF7 Viva la revolution

Rated 1 / 5 stars

NO NO NO NO NO !!!!

no fuckin no fuckin no dude seriously i agree vg cats rocks and ff is ok the graphics and animation was ok but the voices were hideos and now i can never read tht vg cats strip without throwing up cozx of this damn u ahhh its ruined a funny WebComic strip....

seriously the voices"!!!!!!! WTF



-Play More- -Play More-

Rated 4.5 / 5 stars

ZOMG!!!

Well here you are again with yet another master peice. Just as awsome as The original play and then some. I love the new endge brought to this version by the addition of new animation and sounds. and the wy you added in more camera angle giving depth to some of the scnees looked realy kewl. Bravo Dustball Bravo indeed



The Ultimate Showdown The Ultimate Showdown

Rated 4.5 / 5 stars

OMGZORS AWSOME

omg the song was the best thing ive heard since the touch tone genius (amzing shit) and the animation was awsome as well realya true masterpeice well deseved of newgrounds glory.



O.N.E. O.N.E.

Rated 4 / 5 stars

Fuck-A-Doodle_doo

Dude i want to get this out of the way now.. That was the best, smothest, and most amazing animation i have ever seen on newgrounds i mean woah. the art was awsome aswell it was so gd that half the time i actualy couldnt tell if it was sick fbf or 3d models it was that gd. I loved the backgrounds and the characters they danced well and so smoothly. I only ditched the sound score coz im more of a rock fan, but it was incredible and an awsome animation this deserves the top of the month so far its insane. congratulations doesnt quite seem a gd enough word.



The Ma$sAcre The Ma$sAcre

Rated 3.5 / 5 stars

awsome

i gotta agree the ligtsabers were fucking awsome but everything else was pwnage as well loved some of the graphic even in 2d it gave a gr8 3d effect on that last game cube one realy kewl gr8 work all of you



SOAD - Cigaro SOAD - Cigaro

Rated 4 / 5 stars

FUCK YES MA BITCHES

dude fucking awsome flash, love soad they freaking rock so that instanly gives ya gd marks, then u had such kewl shit, stalin moshing, anit bush shit, nukes, talking cock lovers and shit contests wtf it was totaly insane and fuckin awsome.

Loved the mp3 style pre-loader as well very classy touch that



Ufo Vol2 Roswell Invasion Ufo Vol2 Roswell Invasion

Rated 2.5 / 5 stars

kewl

Ok i hate to say it but no matter what you say it is practicaly bunnykill just with a diff storyline and charcters but then again we can say the same about bunnykill being a rip of madness. wo anyway it was ok the animation was smooth enough but i realy would like to have sene beter fight seens some of m just lacked that kinda thing the main character seemed to walk through it to easily no realy dogding he just ziped everywere



Sonic Tribute Collab Sonic Tribute Collab

Rated 4 / 5 stars

Very well done

A great collab i disagree with ther guy that said it needed a tory line. most colabs arnt about story its just showcasing the different styles of various artists.

I liked all of the artists work but graphicly i think a big cheer goes out to Doom_Fox whos explosive graphics realy impresed me the erst of the graphics were also realy impresive and so was the animation. A good collab

im looking forward to seeing more work from the artists featured here



Super Phone Conflict Super Phone Conflict

Rated 4.5 / 5 stars

omg

dude i loved the intro and the sprites were insane why the hell are u not gona finish it this is awsome. u should not even think of giving up flash with enough work somethin like this could become the next alien homind


People find this review helpful!

FBF Montage FBF Montage

Rated 3 / 5 stars

kewl

for the last guy fbf stands for frame by frame.

nice i liked it. a kewl little flash there keep on doin it
u got tallent dnt let it go to waste practice practice and practice